V souvislosti se svým rostoucím podnikáním se zaměstnanci firmy potýkali s nedostatečnou výkonností svého ERP systému a VoIP infrastruktury a IT divize proto hledala efektivnější způsob správy výkonu aplikací.
Výzvy
Van Genechten Packaging si zakládá na poskytování prémiových řešení, která spoluvytvářejí vysokou hodnotu značky a jsou motorem obchodního úspěchu. Její IT divize dohlíží na IT podporu všech procesů, od návrhu packagingových řešení k jejich výrobě a dodávkám, což znamená správu 2 500 zařízení na 13 lokalitách, včetně 1 000 smart boxů, jež řídí interní skladovou logistiku. 1 500 zaměstnanců Van Genechten Packaging plně spoléhá na firemní ERP systém, s jehož podporou plní své každodenní úkoly, ale často čelili dlouhým reakčním časům ERP aplikace, což se negativně odráželo na produktivitě. Kromě toho komunikační systémy postavené na VoIP architektuře nedokázaly kvalitně přenášet hlasové hovory, jež ve špičkách byly nesrozumitelné či dokonce docházelo k jejich přerušení.
“Pokud některé z oddělení mělo nestabilní připojení nebo na síti panoval hustý provoz, zaměstnanci se nedokázali spolehlivě připojit k ERP systému, což se okamžitě projevilo na finančních ztrátách,“ řekl Kristof Van Den Ouweland, IT Systems Engineer z IT divize firmy. Problémy s výkonností nedokázala vyřešit ani změna protokolů a politiky internetového přístupu v rámci původního řešení Blue Coat PacketShaper, a tak se IT divize rozhodla zlepšit kvalitu fungování obchodně kritických aplikací jeho výměnou.
Řešení
Pro společnost bylo důležité investovat do řešení s přehledným a srozumitelným rozhraním, které lze snadno spravovat i pracovníky s minimálními znalostmi o síťovém provozu. Protože specializovaní pracovníci zodpovědní za správu IT ve Van Genechten Packaging nemohou poskytovat podporu osobně na všech vzdálených lokalitách, každá lokalita má svého určeného IT zástupce, který poskytuje základní IT podporu pro řešení jednoduchých technických problémů. Pro tyto pracovníky bylo původní řešení příliš komplexní a složité. Po demonstraci řešení obchodním zástupcem se specializací na produkty Exinda byla IT divize příjemně překvapena funkčností řešení Exinda v reálném provozu a snadno pochopitelným grafickým uživatelským prostředím. Následně si vybrala model Exinda Network Orchestrator 6062 pro své datové centrum a na každé lokalitě nasadila model 3062, což významně usnadnilo proces nasazení řešení v pobočkách po celé Evropě. S využitím centrální konzole pak IT divize snadno vytvořila a nastavila politiku prioritizace ERP systému a VoIP spojení pro všech 13 lokalit, aniž by musela provádět konfiguraci na každé vzdálené lokalitě zvlášť.
Přínosy
S využitím řešení Exinda byli ve společnosti schopni snadno identifikovat provozní špičky, které vedly ke snížení kvality hovorů a přispívaly
k výkonnostním výpadkům ERP systému. Vytvořením politiky, která garantovala prioritní alokaci konektivity pro kritické aplikace, bylo dosaženo vynikající kvality VoIP připojení a požadované rychlosti odezvy ERP systému. Funkčnost centrální správy produktu Exinda poskytují zákazníkovi komplexní pohled na celou síť z jediné konzole, což pomáhá administrátorům významně snížit množství času věnovaného monitorování a řešení problémů z 8 hodin týdně na pouhých 30 minut. IT personál nyní může věnovat svůj čas jiným kritickým IT projektům a neplýtvat energii na řešení rutinních problémů.
Kromě toho IT personál rovněž využívá řešení Exinda k plánování a akceleraci přenosu souborů v období slabšího síťového provozu a k reportování IT managementu, který informuje zbytek vedení o zlepšování kvality a zvyšování efektivity síťového provozu. “Od nasazení řešení Exinda jde všechno snáze. Naše předchozí řešení nemělo centrální správu, takže jsme neměli přehled o stavu naší WAN sítě v reálném čase. Obvykle jsem trávil 8 hodin týdně řešením nejrůznějších problémů a nyní mi stačí zlomek času k tomu, abych zjistil, co se děje. Exinda mi ulehčila od rutinní práce, takže mám více času na důležitější úkoly,“ dodal Kristof Van Den Ouweland.